Starší žáci

plavání cyklistika běh
300 m 8 km 2,4 km

Průběh závodu:

Po vyslechnutí Rozpravy na nádvoří se závodníci hromadně přesunou na pláž Velkého rybníka, kde bude provedena rychlá prezentace a Start závodu.

Z pláže plavou závodníci zprava ke druhé bóji, kolem které se vrací zpět k první bóji. Kolem prvé bóje zatočí doleva a plavou opět k druhé bóji, kolem které točí vlevo na hráz. Závodníci obeplavou bóje vždy tak, že mají bóji po levé ruce. Z vody vystupují po schůdcích na hrázi.

Po výstupu z vody je možno použít obuv pro přeběh do depa, které je na nádvoří. Poté, co opustí depo a nasednou na kolo, vyjíždí na cyklistickou část závodu.

Cyklistická část začíná výjezdem z depa v areálu YardResort zpět na hráz, kde závodníci zatočí vlevo směrem na Bášť. Po 2 km se otočí kolem kuželu a vydají se zpět na hráz, kde se opět otočí kolem kuželu a pokračují do druhého kola směrem na Bášť. Následuje druhé otočení kolem kuželu před Báští a vracejí se zpět na hráz, kde zatočí vpravo a pokračují do depa.

Po odložení kola do stojanu v depu, závodníci vybíhají z nádvoří na svou běžeckou trať, která je po celé své délce vyznačena šipkami na asfaltu. Běžecký okruh je nutno absolvovat 2x.

Cíl závodu je opět na nádvoří areálu YardResort.

Upozornění:

Při výstupu z vody je nutno dbát zvýšené opatrnosti - schůdky mohou být kluzké. Úsek pro přeběh do depa je současně využíván jako začátek cyklistické tratě - z tohoto důvodu je nutno držet se VŽDY u levého kraje cesty a dbát zvýšené pozornosti. Na cyklistickou část je nutno použít cyklistickou přilbu a za případné zkrácení trati nejen v běžecké části bude závodník diskvalifikován!